fbpx
Selecteer een pagina

Blog

Laat je niet gek maken

Laat je niet gek maken

Deze tijden van het coronavirus worden ondernemers flink getest. Vandaag mijn visie over hoe je hier als ondernemer mee om kunt gaan.

Tell your story

Tell your story

Jouw verhaal telt! Echt waar. Als ik jou vraag waarom met je bedrijf bent gestart, begin je waarschijnlijk vol enthousiasme te vertellen over het gat in de markt dat je hebt gevonden, welk probleem je oplost of waarmee jij de wereld graag een stukje mooier maakt. Ik...

Klanthousiasme

Klanthousiasme

Je hebt klanten en klanten. Als ik je de vraag stel of iedere klant even waardevol is, dan zeg je waarschijnlijke van wel. Maar is dat ook zo. Maar wat als ik aangeef dat ik random 10 klanten uit je bestand ga wissen, denk je er dan nog hetzelfde over of wil je dan...

Ideeënfontein en klanten verrassen

Ideeënfontein en klanten verrassen

Persoonlijke ontwikkeling Ik ben dol op persoonlijke ontwikkeling en heel leergierig. Ik verslind boeken die met dit onderwerp te maken hebben. Mocht je nog tips hebben, dan hoor ik het graag. Dat is heel fijn, maar soms ook heel erg vermoeiend, haha. Ik wil altijd...

Social media als jouw klantenservice tool

Social media als jouw klantenservice tool

Social Media inzetten als klantenservice tool, kan dit? Jazeker, onze telefoon is vastgegroeid aan onze handen, social media is booming. Dus hoe fijn is het voor je klant als ze op deze manier kunt helpen. Je kunt bijvoorbeeld WhatsApp, Facebook en YouTube inzetten als klantenservice tool.

Deze tools zorgen voor fun in jouw marketing.

Deze tools zorgen voor fun in jouw marketing.

Hoe zorg je ervoor dat jouw marketing leuk is en dat klanten ook nog eens over willen gaan tot actie? Voordat een klant overgaat tot koop gaat hij/ zij er een aantal factoren bepalend. Beter bekend als de Know – Like – Trust factor. Mensen kopen nog steeds van mensen....