Blog
Laat je niet gek maken
Deze tijden van het coronavirus worden ondernemers flink getest. Vandaag mijn visie over hoe je hier als ondernemer mee om kunt gaan.
Podcast #002 – Fun in jouw business
Hoe zorg je voor fun in jouw business, want dit is the key voor een succesvol bedrijf.
Tell your story
Jouw verhaal telt! Echt waar. Als ik jou vraag waarom met je bedrijf bent gestart, begin je waarschijnlijk vol enthousiasme te vertellen over het gat in de markt dat je hebt gevonden, welk probleem je oplost of waarmee jij de wereld graag een stukje mooier maakt. Ik...
Podcast #001 – Klanthousiasmeren
Wat is klanthousiasmeren en hoe pas je het toe in jouw business?
Beloof je alleen gouden bergen of kom jij je afspraken ook na?
Wat beloof jij je klant? Klanten binnenhalen daar is vrijwel iedere ondernemer wel mee bezig. Maar op wat voor een voorwaarden haal je ze binnen? Wat beloof jij je klant te gaan doen als ze jouw product of dienst kopen? Ben je je daarvan bewust van als het om de...
Klanthousiasme
Je hebt klanten en klanten. Als ik je de vraag stel of iedere klant even waardevol is, dan zeg je waarschijnlijke van wel. Maar is dat ook zo. Maar wat als ik aangeef dat ik random 10 klanten uit je bestand ga wissen, denk je er dan nog hetzelfde over of wil je dan...
Ideeënfontein en klanten verrassen
Persoonlijke ontwikkeling Ik ben dol op persoonlijke ontwikkeling en heel leergierig. Ik verslind boeken die met dit onderwerp te maken hebben. Mocht je nog tips hebben, dan hoor ik het graag. Dat is heel fijn, maar soms ook heel erg vermoeiend, haha. Ik wil altijd...
Social media als jouw klantenservice tool
Social Media inzetten als klantenservice tool, kan dit? Jazeker, onze telefoon is vastgegroeid aan onze handen, social media is booming. Dus hoe fijn is het voor je klant als ze op deze manier kunt helpen. Je kunt bijvoorbeeld WhatsApp, Facebook en YouTube inzetten als klantenservice tool.
Deze tools zorgen voor fun in jouw marketing.
Hoe zorg je ervoor dat jouw marketing leuk is en dat klanten ook nog eens over willen gaan tot actie? Voordat een klant overgaat tot koop gaat hij/ zij er een aantal factoren bepalend. Beter bekend als de Know – Like – Trust factor. Mensen kopen nog steeds van mensen....
If your standard reply to ‘How are you?’ is ‘Busy’, we need to talk
Ben jij een ondernemer die steevast antwoord: ‘ik ben te druk” als er gevraagd wordt hoe het met je bedrijf gaat. Ik hoor het steeds vaker om mij heen, ondernemers en ZZP’ers die te druk zijn. Een beetje druk is niet erg, maar het moet geen structurele stress...